25 januari 2008

Nästan där...

Idag har jag flyttat ut alla mina möbler från min lägenhet, städat och packat allt jag ska ta med till England. Det har varit fysiskt påfrestande och fyllt av blandade känslor. Men nu när kvällen smyger på sitter jag här med ett glas vin hos mig kära vän Kim (tack för att jag får bo hos dig) och njuter av att jag äntligen är på väg!

Allt är klart och nu väntar jag bara på att få flyga över och starta mitt nya liv i England. Det känns helt underbart och jag har inga tvivel. Detta känns HELT RÄTT.

Jag ska nu fortsätta njuta av mitt vin och snart ska jag sova.

1 kommentar:

Toppis/Lotta sa...

Mmm...stora förändringar! Men du är modig! Jag erkänner... erkänner att jag tycker att du är väldans väldans modig trots att jag rent känslomässigt helst vill binda fast dig och ha koll hihi. Men inom kort kommer vi och hälsar på. ju.

Och du. Allt blir bra! Det blir det alltid!

Kram