24 februari 2008

Äntligen!

Jag vill börja med att be om ursäkt till alla mina trogna besökare. Jag vet att ni har väntat på en rapport från England och att det har tagit lång tid.
Jag har själv väntat och väntat på att internet ska börja fungera och har stundtals känt mig ganska ensam då jag inte har haft möjlighet till kontakt med mitt älskade Sverige.
Men nu fungerar det och här kommer min uppdatering.

Jag anlände till mitt nya hem den 30:e januari och här sitter jag nu den 24:e februari.
Jag har jobbat mest hela tiden och försökt anpassa mig till allt det nya.
Jag har varit en fara i trafiken då galningarna här kör på fel sida vägen, men nu börjar jag vänja mig. Jobbet fungerar bra och jag får arbeta mycket med kroppen.
Det är skönt att komma hem efter en arbetsdag och faktiskt vara fysiskt trött.

Lägenheten är stor och fin och jag trivs väldigt bra.
Jag har haft lite hemlängtan då och då, men på det stora hela så har jag haft det jättebra. Alla har varit väldigt välkomnande och trevliga och dessutom är det vår här och jag har sluppit vintern.

Jag ska nu uppdatera min blogg oftare och snart kommer det bilder också naturligtvis.

Jag finns fortsättningsvis på MSN dagligen och jag ser fram emot att få tala med er allihop. Är det något jag har saknat så är det svenskan.

PUSS OCH KRAM!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skoj att höra hur du har det gumsan. Ha det toppen framöver oxå så hoppas jag att vi ses om inte allt för länge.
Puss från Lotta